प्रशासन महाशाखा

प्रशासन महाशाखा


प्रशासन महाशाखा
यस महाशाखालाई तोकिएका कामहरु यसप्रकार छन्ः
१. प्रशासनिक व्यवस्थापन:

    • संस्थाका सबै प्रशासनिक कार्यहरूको संचालन र व्यवस्थापन गर्ने।
    • कर्मचारीहरूको उपस्थिति, कार्यसम्पादन र समन्वयको निगरानी गर्ने।
    • नियम र नीतिहरूको कार्यान्वयन सुनिश्चित गर्ने।

२. वित्तीय व्यवस्थापन:

    • बजेट तयार गर्ने, खर्चको निगरानी गर्ने र लेखा रेकर्ड राख्ने।
    • संस्थाका वित्तीय गतिविधिहरूको रेकर्ड राख्ने र रिपोर्ट तयार गर्ने।
    • भुक्तानी र प्राप्तिको व्यवस्थापन गर्ने।

३. सामग्री र भण्डार व्यवस्थापन:

    • सामाग्रीहरूको सूची र भण्डारणको व्यवस्थापन गर्ने।
    • आवश्यक सामग्रीको खरीद र वितरण प्रक्रिया समन्वय गर्ने।
    • सामग्री र भण्डारको नियमित परीक्षण र अपडेट गर्ने।

४. अभिलेख व्यवस्थापन:

    • संस्थानका कागजात र रेकर्डहरूको व्यवस्थित संकलन र संरक्षण गर्ने।
    • अभिलेखहरूको डिजिटल र भौतिक अभिलेख राख्ने।
    • आवश्यकतानुसार अभिलेखहरूको पहुँच र वितरण सुनिश्चित गर्ने।

५. कार्यक्रम र हल व्यवस्थापन:

    • हल र अडिटोरियमको सञ्चालन र समय तालिका व्यवस्थापन गर्ने।
    • विभिन्न कार्यक्रम र बैठकहरूको आयोजना र व्यवस्थापन गर्ने।
    • कार्यक्रमको लागि आवश्यक प्राविधिक र अन्य सहयोग उपलब्ध गराउने।

६. बजार व्यवस्थापन:

    • बजारसँग सम्बन्धित विक्रेतासँग समन्वय गर्ने।
    • बिक्री र बजारका गतिविधिहरूको निगरानी र सञ्चालन गर्ने।
    • बजार प्रवर्धन र बिक्री रणनीतिहरूको निर्माण र कार्यान्वयन गर्ने।

प्रशासन महाशाखाका अन्तर्गतका शाखाहरु:
१. प्रशासन शाखा:
२. लेखा शाखा:
३. भण्डार शाखा / इन्वेन्टरी शाखा:
४. अभिलेख शाखा:
५. हल शाखा / अडिटोरियम शाखा:
६. बजार व्यवस्थापन शाखा:
यसरी, यी शाखाहरूले प्रशासन महाशाखालाई संस्थानको प्रभावकारी संचालन र व्यवस्थापनमा मद्दत पुर्याउनेछन्।

© 2025 All right reserved to sanskritiksansthan.gov.np  | Site By : Sobij